Představení

Běžně nastávají situace, kdy svým zaměstnancům potřebujete představit něco nového. Může to být nová technologie, nový produkt či třeba nová pracovní pozice. Možností je mnoho.

Podpora firemní kultury

Podpora firemní kultury

Každá úspěšná firma má svou vlastní kulturu, svou vlastní vizi. Aby byla firma úspěšná musí všichni tahat za jeden provaz. Ideálně stejným směrem.
Směr a vizi udává vedení firmy a kvalitní video je způsobem jak s touto vizí zaměstnance seznámit tak, aby ji skutečně porozuměli. Díky tomu vznikne v týmu opravdový zápal pro věc. Ta správná firemní kultura.

Podpora firemní kultury

Externí komunikace

Explainer

Možná Vaše společnost poskytuje unikátní službu, jejíž pravé výhody nelze sdělit v pár vteřinách. Nebo zavádíte ve své firmě nový proces a potřebujete jej jasně a ideálně obrazně vysvětlit. Explainer animace je tedy něco přímo pro Vás.

Reklamní spot

Reklamní spoty netřeba sáhodlouze představovat. Reklama formou videa je jednou z nejefektivnějších metod získávání nových zákazníků a rozšiřování povědomí o své značce. Spojí-li se kreativita se znalostmi marketingových profesionálů,  vznikne jedinečný prodejní nástroj.

Dokument o projektu

Pracuje Vaše společnost na vývoji nové technologie či služby, která v budoucnu přinese užitek tisícům lidí? Precizně zpracovaný dokument vyzdvihne Vaši jedinečnost a vysokou odbornost v daném oboru. Ukažte lidem co obnáší vývoj a výzkum, nechte je lehce ,,nakouknout pod pokličku". Budete vnímáni jako praví profesionálové.

Komunikační kampaň

Pořádá Vaše firma charitativní akci, sportovní turnaj či ples? Pokud Vaše firma uspořádá takovou událost, nebo svými prostředky přispěje k její realizaci, je třeba to ukázat. Pořádáním kulturních či jiných akcí Vaše firma přispívá k vyšší kvalitě života lidem v okolí. I tím se můžete chlubit. 

Náborové video

I přesto, že je Česko zemí s rekordně nízkou nezaměstnaností, stovky firem hledají dnes a denně nové zaměstnance. Náborové video může poutavým způsobem ukázat proč je práce u Vás mnohem lepší než u konkurence. Firmy se mnohdy předhánějí v tom, kdo nabídne větší nástupní plat či náborový příspěvek. Lidé se však rozhodují srdcem. Emocemi. Pokud cítí, že u Vás budou v dobrém kolektivu a hezkém prostředí stanete se jasným favoritem. V tom je síla kvalitních náborových videí.

Marketing

Jelikož zejména reklamní videa na sebe musí umět vydělat, spolupracujeme s několika profesionálními marketingovými týmy. Díky tomu Vám umíme nejen vytvořit video, které vypadá dobře, ale také získává nové zákazníky a jeho využití je podloženo kvalitní marketingovou strategií.

Evropská městská ulice

Služby pro komerční sféru

Komunikace je základ. Ať už s klientem nebo mezi zaměstnanci firmy. Doba kdy se pro zvýšení povědomí o činnosti firmy používaly tiskové zprávy či hromadné emaily je za námi. Lidé prostě dlouhé texty nečtou. Je dost možné, že ani Vám se nechtělo číst tento odstavec. V dnešní době je třeba věci ukázat, ideálně formou videa ať už jakéhokoliv druhu. A přesně s tím Vám pomůžeme.

Interní komunikace

 
marketing vector.png